En 6ºA, 4ºA e 5ºB tamén experimentamos a relación entre o tamaño de dúas fontes sonoras do mesmo material e a altura do son que producen.
domingo, 27 de xaneiro de 2019
domingo, 20 de xaneiro de 2019
Altura do son II
En 2ºB tamén estivemos explorando a relación entre o tamaño de dous obxectos do mesmo material e a altura do son que producen. Pescudamos nas nosas casas....
E logo creamos pequenas partituras de dous sons para tocar por grupos de materiais semellantes.
E logo creamos pequenas partituras de dous sons para tocar por grupos de materiais semellantes.
martes, 15 de xaneiro de 2019
ALTURA DO SON
Estivemos reflexionando sobre que cousas inflúen na altura dun son, que é o que fai que soe máis agudo ou máis grave...
En 1ºA e 1ºB chegamos á conclusión, logo de explorar diversos materiais, que o tamaño da materia que vibra ten algo que ver nesta calidade do son.
Mirade:
En 1ºA e 1ºB chegamos á conclusión, logo de explorar diversos materiais, que o tamaño da materia que vibra ten algo que ver nesta calidade do son.
Mirade:
domingo, 13 de xaneiro de 2019
Calidades do son
Utilizamos catro CALIDADES SUBXECTIVAS para describir un SON, tres delas sempre en relación e comparación con outro (por moi agudo, grave, forte, débil, curto ou longo que sexa un son haberá outro que o sexa aínda máis ). E cada un destes atributos depende de un ou máis parámetros físicos que poden ser medidos.
INTENSIDADE: máis forte ou máis débil, responde a unha maior ou menor amplitude de onda.
ALTURA OU TONO: máis agudo ou máis grave, responde a maior ou menor frecuencia de onda.
DURACIÓN: sons longos ou curtos, teñen que ver coa maior ou menor permanencia desa vibración no tempo, coa lonxitude de onda.
TIMBRE: isto que fai que recoñezamos a voz de cada persoa, instrumento, son coñecido... está determinado polos ARMÓNICOS. É como o carné de identidade de cada son.
INTENSIDADE: máis forte ou máis débil, responde a unha maior ou menor amplitude de onda.
ALTURA OU TONO: máis agudo ou máis grave, responde a maior ou menor frecuencia de onda.
DURACIÓN: sons longos ou curtos, teñen que ver coa maior ou menor permanencia desa vibración no tempo, coa lonxitude de onda.
TIMBRE: isto que fai que recoñezamos a voz de cada persoa, instrumento, son coñecido... está determinado polos ARMÓNICOS. É como o carné de identidade de cada son.
mércores, 9 de xaneiro de 2019
MÚSICA E QUÍMICA
Aínda que a relación música-química é menos evidente que a de música-física, non por iso é inexistente.
Ademáis de todas as contribucións da química ao tratamento dos materiais vibrantes para mellorar as súas calidades sonoras, sabemos dende hai un tempo que a música e a danza libre, entre outras disciplinas, son quen de provocar cambios na química do noso cerebro.
As persoas temos un sistema noradrenalínico que nos fai estar preparados para fuxir ou atacar, como na prehistoria. Entón, ante situacións de estrés, o corpo énchese de enerxía física que non gasta...
As danzas libres contrarrestan esa situación producindo hormonas que frean o sistema noradrenalínico, o chamado "CUARTETO DA FELICIDADE" (endorfina, serotonina, dopamina e oxitocina).
E vós diredes, que diferenza hai con facer deporte? Pois... que nas danzas libres o movemento é iniciado polo corpo, non sabemos onde nos vai levar, non manda a cabeza!!!
No cole bailamos o 1º dos 5 Ritmos de Gabrielle Roth, o FLUÍDO. Un ritmo que nos remite ao nido, ao movemento envolvente, circular...
Ademáis de todas as contribucións da química ao tratamento dos materiais vibrantes para mellorar as súas calidades sonoras, sabemos dende hai un tempo que a música e a danza libre, entre outras disciplinas, son quen de provocar cambios na química do noso cerebro.
As persoas temos un sistema noradrenalínico que nos fai estar preparados para fuxir ou atacar, como na prehistoria. Entón, ante situacións de estrés, o corpo énchese de enerxía física que non gasta...
As danzas libres contrarrestan esa situación producindo hormonas que frean o sistema noradrenalínico, o chamado "CUARTETO DA FELICIDADE" (endorfina, serotonina, dopamina e oxitocina).
E vós diredes, que diferenza hai con facer deporte? Pois... que nas danzas libres o movemento é iniciado polo corpo, non sabemos onde nos vai levar, non manda a cabeza!!!
No cole bailamos o 1º dos 5 Ritmos de Gabrielle Roth, o FLUÍDO. Un ritmo que nos remite ao nido, ao movemento envolvente, circular...
Subscribirse a:
Publicacións (Atom)